173,075 +184084 -11009
Kudos
#214 (Top 0.0670%)
| Kudos/dag | 54.27 |
| Kudos/reaguursel | 29.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
173,075 +184084 -11009
Kudos
#214 (Top 0.0670%)
| Kudos/dag | 54.27 |
| Kudos/reaguursel | 29.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -502 |
5,962
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.87 |
| Topreaguursels | 36 |
| Woorden per reaguursel | 12 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 27 |
| Aantal x weggejorist | 96 |
| Geregistreerd op | 20-07-2010 |
| Eerste reactie op | 01-10-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 11:01:06 door Psycho Daddy op Even de hangstoel stabiliseren
@mr.Cam | 24-06-26 | 10:08: gast, ik heb 36 jaargangen van de Rijdende Rechter gezien, ook slowmotion in de herhaling en ik kan je verzekeren: mr. Visser maakt gehakt van je. Het mag niet.
-1 kudos 2026-06-24 10:40:55 door Kneiterlinks op Kids moeten toch op tijd naar school?
Die werkgevers worden door de markt natuurlijk tegen elkaar uitgespeeld.
Als we gewoon fatsoenlijke vervoerders certificaten invoeren, dan vallen mafkezen af, kunnen werkgevers niet anders dan meer betalen, hogere prijzen vragen en dan worden er fatsoenlijk gereden.
Huidige werkgevers lobbyen alleen bij de VVD tegen dit systeem, want die zien al aankomen dat hun werknemers zakken voor de rij-examens.
1 kudos 2026-06-24 08:29:40 door KlaagKadaver op Even de hangstoel stabiliseren
@mr.Cam | 24-06-26 | 10:08: Hoe kom je daarbij? Je mag alleen je eigen terrein en bezittingen filmen!
Openbare weg word oogluikend toegestaan maar wee je gebeente als je buren gaan klagen als je hun achtertuin filmt.
-6 kudos 2026-06-24 08:08:23 door mr.Cam op Even de hangstoel stabiliseren
Dat boeit ook geen reet, want het mag gewoon.
1 kudos 2026-06-24 07:43:26 door KlaagKadaver op Even de hangstoel stabiliseren
Dat is inderdaad een bruggetje te ver.
Mag niet en kan je ook niet maken als je een beetje respect voor je buren hebt.
2 kudos 2026-06-24 06:13:52 door lamlulgenie op Kids moeten toch op tijd naar school?
Zou het misschien ook aan de werkgevers liggen dan?
-1 kudos 2026-06-23 19:25:06 door ijstijger2 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Nee, de tamtam in Grollo is niet zo snel.
4 kudos 2026-06-23 17:50:15 door John McClane op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Alles gaat hier wat langzamer, wij zijn niet zo opgefokt als jullie daar in de provincie.
-1 kudos 2026-06-23 17:34:21 door Oude kopkaas op Debieltje in Polo
uploader rijd 140 ,dat je dan ff iets te lang op links blijft maakt nog niet meteen echt plakken, gezien snelheidsverschil met de polo komt die als een maloot met 180 of harder aanjagen en moet iedereen daar maar op berekend zijn.
2 kudos 2026-06-23 17:33:33 door Jolly_Jolke op Debieltje in Polo
@denx, ik zou even naar een rijschool bellen voor een aanvullende theoriecursus.
-1 kudos 2026-06-23 17:29:20 door Kim Tuik op Debieltje in Polo
Als jij dit vroeg naar rechts gaan noemt, dan vraag ik me af hoe je normaal gesproken een auto inhaalt.
En als uploadert in z'n spiegels zou kijken dan had hij de Polo al lang gezien.
Sterker nog: als hij gewoon de juiste baan had gekozen was er helemaal niets om te uploaden.
-3 kudos 2026-06-23 17:25:46 door Denx op Debieltje in Polo
naar rechts bedoel ik uiteraard
10 kudos 2026-06-23 17:25:19 door TT1980 op Debieltje in Polo
Behalve dat het gedrag van die polo-gast gewoon gevaarlijk is op de weg. Ik erger me ook aan onnodig linksrijders maar het is nog nooit in mij opgekomen om te gaan brake checken.
-9 kudos 2026-06-23 17:25:10 door Denx op Debieltje in Polo
l*l niet. je ziet de polo letterlijk al vroeg naar links gaan met een hoge snelheid. Dashcammert heeft geen kans om fatsoenlijk naar links te gaan of hij is al ingehaald door die sneuneus.
3 kudos 2026-06-23 12:17:40 door vlametrodebessen op Mag jij van jou man
@altijd-guus | 23-06-26 | 13:59: Ooh nou dan is het helemaal prima natuurlijk.
-7 kudos 2026-06-23 12:15:39 door altijd-guus op Mag jij van jou man
@CHUPACABRA213 | 23-06-26 | 14:12: Wat nou als de reden is dat je vrouw een overspelige hoer is? Of als ze het leuk vindt dat je 20 keer per dag belt?
1 kudos 2026-06-23 12:12:19 door CHUPACABRA213 op Mag jij van jou man
@altijd-guus | 23-06-26 | 13:59: Hoe bekrompen ben je als het je uitmaakt wat de reden is? Je zegt nu dus letterlijk dat het minder erg is als je niet gelovig bent als je precies dit doet... simpele
4 kudos 2026-06-23 12:08:56 door pietpvv op Mag jij van jou man
Kim zit nog beetje in de wegkijkmodus, doe je niet zoveel aan.
7 kudos 2026-06-23 12:06:37 door Sarcasmus op Mag jij van jou man
Oud-Nederlandse stellen waarbij de ene de ander 20 keer belt om te checken, of waarbij de een niets mag van de ander?
Ik ken er letterleijk 0. Je zult ff met bewijs moeten komen.
Misschien zit jij ergens anders in Neerland dan ik, maar zelfs degen uit de bible belt die ik ken gaan nog net wel even iets lekkerder dan dat.
10 kudos 2026-06-23 12:00:24 door chomski op Mag jij van jou man
Kim, zit je nu alweer op dumpert? ik probeer je te pakken te krijgen!
3 kudos 2026-06-23 12:00:20 door bboss op Mag jij van jou man
Andersom ook. En we zouden het allemaal moeten veroordelen.
7 kudos 2026-06-23 11:59:36 door altijd-guus op Mag jij van jou man
Ja, maar dat komt dan niet om dat een of ander dom boek dat voorschrijft...
5 kudos 2026-06-23 11:59:36 door Captain Knisper op Mag jij van jou man
En andersom!
2 kudos 2026-06-21 11:09:37 door Orichinals op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
@Uhoortnogvanons: Aha, de treurige uploader doet ook een duit in het zakje. Beter was het geweest, om de hand in eigen boezem te steken. Het riekt naar compensatie gedrag.
0 kudos 2026-06-21 10:35:00 door van_Sukkelenburg op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Aangezien de twee andere motoren (die hem filmden) er niet vandoor zijn gegaan, is de bingokaart hier waarschijnlijk niet van toepassing.
1 kudos 2026-06-21 10:22:04 door redthehaghue op Uitsloven voor vol terras gaat mis
@Kwaaie tor | 21-06-26 | 11:50:
Met een verlengde achterbrug kun je niet stunten.
-3 kudos 2026-06-21 10:17:21 door redthehaghue op Nederland pakt alvast de beker
@RandyBiel | 21-06-26 | 11:43:
NOS is meer dan alleen voetbal hé dyBiel.
3 kudos 2026-06-21 09:50:19 door Kwaaie tor op Uitsloven voor vol terras gaat mis
Jij ben in de war met de achterbrugboys denk ik.
4 kudos 2026-06-21 09:43:49 door RandyBiel op Nederland pakt alvast de beker
@redthehaghue | 21-06-26 | 11:15:
Is de voetbalverslaggeving nu ook al knetter links? Wappies gonna wap.
-14 kudos 2026-06-21 09:30:36 door Uhoortnogvanons op Inhalen over de vluchtstrook - gratis reclame
Smeer je jezelf wel goed in als je vanmiddag gaat fietsen met je driewieler?
0 kudos 2026-06-21 09:27:38 door kabbelend-kontwater op Nederland pakt alvast de beker
het glas is halfleeg zeker.
-7 kudos 2026-06-21 09:15:40 door redthehaghue op Nederland pakt alvast de beker
@AyatollahKees | 21-06-26 | 11:12:
Reaguurders komen daar niet voor in aanmerking, je moet retelinks zijn en in de carrousel zitten..
2 kudos 2026-06-21 09:13:34 door ikken11 op Nederland pakt alvast de beker
Dan hebben ze die in iedergeval wél bereikt...
-10 kudos 2026-06-21 09:12:54 door AyatollahKees op Nederland pakt alvast de beker
Ga lekker bij de NOS werken.
14 kudos 2026-06-19 23:06:12 door Lux-et-Libertas op Grote boem
Dan graag 2x dead met haar "oh my god" We zijn hier niet in Amerika k**!
6 kudos 2026-06-17 21:26:37 door Rasputin666 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
En het heeft nog stemrecht ook.
3 kudos 2026-06-13 11:53:27 door SuperDuke25 op Meisje heeft pookoehh gemaek
Alsof er niet meer dan genoeg van deze hersenloze types zijn
16 kudos 2026-06-12 20:17:11 door De_GBS op Tegenligger van de weg proberen te rijden
47km/h is niet tergend traag. Dat is amper 3 km/h trager dan de snelheidslimiet. Ik durf wedden dat jij zonder snelheidsmeter zelfs totaal niet in staat bent om het verschil te detecteren tussen 50 km/h en 47km/h.
35 kudos 2026-06-12 20:04:09 door BromSnor86 op Tegenligger van de weg proberen te rijden
Hij had over de auto voor hem heen moeten rijden inderdaad.
Knuppel..
10 kudos 2026-06-11 20:31:57 door Peerke16 op Rob houdt van vlees
Kipnuggets zijn sowieso niet te vreten. Dat heeft echt niks met vlees te maken, laat staan 'heerlijk vlees'. Dit is gewoon zo'n type dat principieel vlees wil eten zonder enige onderbouwing. Persoonlijk vind ik dat nog veel irritanter dan mensen die principieel géén vlees willen eten, want die kunnen doorgaans hun principes nog wel redelijk onderbouwen, of ik het er nou mee eens ben of niet.
-2 kudos 2026-06-11 20:07:42 door DumpertNerd1980 op Al me dierbare persoonen
Haar vader en man wijlen.
2 kudos 2026-06-11 19:29:14 door Pufje op Al me dierbare persoonen
Hoe kan je in godsnaam daarop klaarkomen?
1 kudos 2026-06-08 15:37:24 door Gebruikersnaam-ofzo op Caravanongeluk
vergeet de pindakaas, hagelslag en de vacuüm verpakte Edammer niet
14 kudos 2026-06-07 21:16:28 door Pilslikker op Caravanongeluk
En de 2 elektrische fietsen, 25Kg aardappelen, de gas bbq, 2 dozen wijn, 24 blikken unox worsten, 2 zakken hondenbrokken, groeten in pot, en de opblaaspop.
-2 kudos 2026-06-07 18:10:59 door buurmanbaasje op Nieuw gezicht voor ANWB
@Godvergeten | 07-06-26 | 19:38: de inkomsten van Volvo
-3 kudos 2026-06-07 17:38:02 door Godvergeten op Nieuw gezicht voor ANWB
Wie mot dat dan betalen¿
-8 kudos 2026-06-07 15:23:21 door Doccie op Tewaterlating van de andere kant
Er wordt zoveel ge...kt per jaar, ook in Foxhol. Heb je ook nooit meegemaakt. Waarschijnlijk wel genoeg beeldmateriaal gezien.
-8 kudos 2026-06-07 13:17:52 door Kneiterlinks op Man doet lijm in sleutelgat
Weten wij veel wat er is gebeurd. Ik weet wel zeker ik het eigenlijk niet wil weten, maar wel benieuwd ben naar hoe ze over en weer wraak op elkaar gaan nemen en hoop dat ze het uploaden.
-1 kudos 2026-06-07 12:01:29 door pipo1976 op Vechten in Mallorca
@Waarschijnlijk | 07-06-26 | 09:25: budget jochies???man man man .Klein peimeltje geraakt nu we het over je paupervakantie plek hebben? lmfao
0 kudos 2026-06-07 09:48:39 door Stumpert1001 op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Dus is hij dan meer waard?